معرفی وبلاگ
سال 91 سال تحقق جهاد اقتصادي در سايه‌ی توليد ملي است. ملتي که با همت ، عزم و آگاهي،درسايه‌ی برنامه‌ريزي‌هاي دلسوزانه مسئولان گام در راه جهادي مقدس نهاده بود، اکنون بر آن است تا با حمايت از تلاشگران عرصه اقتصادي و با سرمايه‌هاي بي بديل انساني و خداداي اين سرزمين، ضمن غلبه بر چالش‌هاي پيش رو در رديف نخستين کشورهاي پيشرفته جهان قرار گيرد
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 48637
تعداد نوشته ها : 21
تعداد نظرات : 1
تولید ملی  حمايت از توليد ملي

Rss
طراح قالب
مسئول سازمان بسيج دانشجويي گيلان:
توليدات روستاها صنعت و مدار توليد ملي را فعال مي‌كند

مسئول سازمان بسيج دانشجويي گيلان گفت: در كشوري كه روستا توليد كننده باشد، صنعت و مدار توليد ملي فعال است.

 

غلامرضا ملك عليپور در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در رشت، رويكرد اصلي در اجراي اردوهاي هجرت را يك اثر فرهنگي دانست و گفت: جهاد يك امر فرهنگي و ديني است و اردوهاي جهادي نيز يك حركت فرهنگي هستند و هر عملي كه در طول اين دوره ها انجام مي شود، فرهنگي است.
 
وي لزوم برگزاري اردوهاي جهادي را فرصتي براي خود سازي، ارتقاي اعتماد به نفس و خودباوري و اتكال به خدا براي دانشجويان، ايجاد اميد در روستا، ارتقاي مشاركت مردمي در آباداني، ايجاد رابطه عاطفي بين روستاييان و دانشجويان، شناخت ارزش هاي اصيل اسلامي، انتقال لايه هاي پنهان مشكلات روستاييان و مناطق محروم و حضور تاثيرگذار و تصميم ساز مسئولان در آن مناطق و فرصتي بزرگ براي انجام كارهاي عميق و تاثيرگذار فرهنگي، علمي و آموزشي در روستاها به دليل ايجاد رابطه معنوي و عاطفي بين دانشجويان و دانش آموزان و خردسالان روستاها برشمرد.
 
مسئول سازمان بسيج دانشجويي گيلان كار جهادي در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني را بسيار مهم دانست و گفت: حضور دانشجويان جهادي و آموزش هاي فراگير روستاييان از جمله آموزش در عرصه كشاورزي و دامپروري و خدمات ارزنده بي مزد و منت دانشجويان به اين عرصه، آموزش صنايع دستي و مشاغل جانبي، حل برخي مشكلات زيربنايي روستاييان از جمله مقوله آب شرب و كشاورزي در قالب مطالبه گري دانشجويي و خدمات جهادي زمينه ساز پويايي روستا و ارتقاي توليد مي شود.
 
ملك عليپور گفت: كشوري كه در آن روستا توليد كننده باشد صنعت و مدار توليد ملي فعال است ؛ از طرفي فرصت حضور دانشجويان جهادي در روستاها فرصت خودباوري و اعتماد به نفس براي رشد و بالندگي است و اگر ما دانشجوي جوان را سرمايه عظيم و مهم ايراني بدانيم، اردوي جهادي خود حمايت از كار و سرمايه ايراني است.
 
وي تصريح كرد: كارجهادي در همه عصرها و دوره ها نياز است؛ اما به طور خاص انقلاب اسلامي ايران در پيچ تاريخي خاصي قرار دارد كه اين فرصت تاريخي نه فقط انقلاب اسلامي ايران، بلكه ايران اسلامي و جهان اسلام را در صورت موفقيت به سمت فلاح و سعادت پايدار پيش خواهد برد.
 
مسئول سازمان بسيج دانشجويي گيلان خاطرنشان كرد: خلق روحيه انقلابي و جهادي در مديران و كارشناسان آينده (دانشجويان) القاي روحيه مديريت جهادي و اداري در بدنه مديريتي امروز، ايجاد نشاط، اميدواري در روستاييان و پشتيبانان اصلي انقلاب (محرومان) و كاهش فاصله مردم، حكومت و حاكميت، رمز عبور موفق از مرحله تاريخي است؛ بنابراين اردوهاي جهادي يك ضرورت اجتناب ناپذيراست.
 
ملك عليپور ورود رسانه ملي، استاني و محلي در پوشش خبري اردوها، همت مسئولان ادارات و نهادها و دانشگاه ها در حمايت همه جانبه از دانشجويان جهادي و شكل گيري جهاد اداري در كنار اردوهاي جهادي و مشاركت بيشتر دانشجويان در اردوهاي جهادي را راهكارهاي مناسبي براي ارتقاي سطح اردوها عنوان كرد.

X