معرفی وبلاگ
سال 91 سال تحقق جهاد اقتصادي در سايه‌ی توليد ملي است. ملتي که با همت ، عزم و آگاهي،درسايه‌ی برنامه‌ريزي‌هاي دلسوزانه مسئولان گام در راه جهادي مقدس نهاده بود، اکنون بر آن است تا با حمايت از تلاشگران عرصه اقتصادي و با سرمايه‌هاي بي بديل انساني و خداداي اين سرزمين، ضمن غلبه بر چالش‌هاي پيش رو در رديف نخستين کشورهاي پيشرفته جهان قرار گيرد
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 48541
تعداد نوشته ها : 21
تعداد نظرات : 1
تولید ملی  حمايت از توليد ملي

Rss
طراح قالب


نشست «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ملي در نگاه امام و رهبري» امروز يكشنبه 15 مردادماه در بخش توليد ملي؛ حمايت از كار و سرمايه ايراني بيستمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم برگزار مي‌شود.

امروز يكشنبه 15 مردادماه، نشست «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ملي در نگاه امام و رهبري» در سالن شماره سه بخش توليد ملي؛ حمايت از كار و سرمايه ايراني بيستمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم برگزار مي‌شود.

براساس اين گزارش، بخش توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم، براساس نام‌گذاري سال 1391 با عنوان توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني و در راستاي فرهنگ‌سازي توليد ملي و فرهنگ‌سازي حمايت از كار و سرمايه ايراني شكل گرفته است.

اين گزارش مي‌افزايد: اميرحسين مظاهري سخنران نشست «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ملي در نگاه امام و رهبري» است كه عصر امروز از ساعت 21:30 تا 23 در سالن شماره سه بخش توليد ملي؛ حمايت از كار و سرمايه ايراني بيستمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم برگزار مي‌شود.

براساس اين گزارش، اين نشست، بخشي از سلسله نشست‌هايي با موضوع مسائل گوناگون مرتبط با بومي‌سازي و ايراني‌سازي تئوري‌هاي اقتصادي است كه در بخش توليد ملي مورد بحث و بررسي برگزار مي‌شود.


منبع : خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)


X